Menu

ВСП "Нікопольський фаховий коледж" 

ДДАЕУ

Звіт про проведення педагогічних читань у 2020-2021 навчальному році

 

     З метою виявлення та вивчення педагогічного досвіду, ознайомлення з ним широкого кола педагогічних працівників та сприяння науково-методичного вдосконалення професійної майстерності викладачів коледжу, залучення їх до науково-методичних розробок актуальних проблем професійної школи, з 04 до 16 січня 2021 року було проведено педагогічні читання у форматі он-лайн на платформі ZOOM відповідно до методичної теми коледжу «Управління якістю освіти з використанням високоефективних педагогічних та інформаційних технологій як фактор збереження контингенту коледжу», яка визначена на 2019-2025 н.р.
Відповідно до загальної методичної проблеми коледжу було опрацьовано теми в розрізі по цикловим комісіям:

- Комісія загальноосвітніх дисциплін:
- Білецька О.В. – Самоосвіта викладача – складова професійного зростання;
- Голубенко О.І.- Гра як дієвий засіб розумового розвитку здобувачів освіти;
- Чекмарьова М.В. - Реалізація новітніх підходів у викладанні історії України при підготовці студентів у ЗФПО;
- Юдько Г.О. - Вимоги до ведення журналу академічної групи;
- Гречух О.Р. - Планування роботи ЦК в умовах імплементації Закону України «Про фахову передвищу освіту»;
- Чава Г.Ф. - Використання проектних технологій у навчально-виховному процесі: методика, пошук, результат;
- Младьонова М.М. - Особливості формування компетентностей педагогічних кадрів через їх самоосвіту як основного механізму забезпечення підвищення професійного рівня.

- Комісія зі спеціальних та природничо-наукових дисциплін спеціальності «Агроінженерія»:
- Барбашев  В.Х. - Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для профорієнтаційної роботи в коледжі;
- Козлов С.Д. – Самоосвіта майстра виробничого навчання;
- Оришечко В.О. - Шляхи формування компетенцій в процесі практичної підготовки студентів за спеціальністю «Агроінженерія»;
- Сомкіна Н.О. - Дотримання дидактичних принципів при виконанні дипломного проекту спеціальності 208 «Агроінженерія».

- Комісія з дисциплін професійно - практичної підготовки спеціальностей «Геодезія та землеустрій» і «Водні біоресурси та аквакультура»:
- Перепадя Л.М. - Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників;
- Коновалова Г.В. - Дистанційна освіта як інноваційна технологія навчання в освітньому процесі;
- Капран Ю.А. - Використання нестандартних форм проведення занять;
- Хомутенко В.В. - Використання краєзнавчого матеріалу на заняттях історії України –дієвий засіб патріотичного виховання.

- Комісія зі спеціальних дисциплін професійно-практичної підготовки та отримання робітничих професій спеціальності «Агроінженерія»:
- Романій С.І.- Особливості організації роботи і розкриття можливостей освітньої платформи MOODLE;
- Череп О.М. - Психолого-педагогічні особливості формування навчальної та професійної мотивації на заняттях з дисципліни «Трактори та автомобілі»;
- Улицька Н.А. - Дослідження впливу вуглепластику на розвиток сучасної техніки;
- Віділ Ю.А. - Використання в навчальному процесі нових інформаційних технологій з метою впровадження особистісно-зорієнтованого навчання;
- Стрілець І.М. - Шляхи удосконалення проведення заняття. Застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

     Педагогічні читання здійснювалася за планом, теорія поєднувалася з практичною діяльністю, реалізовувалися міжпредметні зв’язки.

 

     8 лютого 1944 року спільними зусиллями військових з`єднань і частин 3-го та 4-го Українських фронтів місто Нікополь було звільнене від німецько-фашистських окупантів.

     12 військових частин та з`єднань, що відзначились в боях за звільнення Нікопольщини були нагороджені бойовими орденами – Бойового Червоного Прапора та Суворова.

     16-ти військовим частинам та з`єднанням за особливо успішні бойові дії було присвоєне почесне найменування «Нікопольських», а 10-тьом – «Нижньодніпровських».

     За мужність і героїзм проявлені в боях за звільнення міста Нікополя та ліквідацію Нікопольського плацдарму фашистських загарбників 25-тьом солдатам,сержантам, офіцерам та генералам було присвоєне звання Героя Радянського Союзу.

     У боях за звільнення міста Нікополя загинули і померли від ран 568 бійців та командирів Червоної Армії.

     У Нікопольському небі п`ятеро радянських льотчиків здійснили повітряний таран.

     8 лютого 1944 р. наказом Верховного Головнокомандування військам 3-го та 4-го Українських фронтів, які брали участь в боях за звільнення міста Нікополя та в розгромі Нікопольського плацдарму німецько-фашистських загарбників була оголошена подяка.

 

 

     Бій на залізничній станції Крути 29 січня 1918 року, в якому українські воїни, юнаки й студенти затримали наступ більшовиків на Київ, став символом героїзму та самопожертви молоді у боротьбі за незалежність.

     Того дня Крути обороняли 520 захисників. Це, зокрема, курсанти  Київської юнацької військової школи імені Богдана Хмельницького сотника Аверкія Гончаренка та добровольці Помічного студентського куреня Січових стрільців (18-20-річні юнаки з Університету святого Володимира, Українського народного університету, Київської гімназії Кирила та Мефодія). До курсантів юнацької школи, студентів і гімназистів приєдналося ще десь 80 добровольців із підрозділів Вільного козацтва з Ніжина.

     Українцям вдалося завдати російським більшовикам значних втрат і стримати наступ до темряви. Потім більшість підрозділів організовано відступили до ешелонів і вирушили в бік Києва, руйнуючи за собою залізничні колії. Але одна студентська чота – 27 юнаків, – заблукавши у темряві, повернулася до станції Крути, яка вже була зайнята більшовиками. Вони потрапили в полон. Полонених катували, а потім стратили. Згодом частину з них поховали на Аскольдовій могилі у Києві.

     Завдяки відвазі захисників Крут українському урядові вдалося ще на якийсь час втримати контроль над Києвом. А це своєю чергою допомогло 9 лютого 1918 року підписати Брестський мирний договір між УНР та країнами Четверного союзу. Він означав визнання самостійної Української Народної Республіки суб’єктом міжнародних відносин.

 

 

 

     
Традиційний щорічний конкурс першокурсників «Оглядини-2020» відбувся цього року у онлайн-форматі. За результатами журі, до складу якого входили Романій С.І., Юдько Г.О., Перепадя Л.М. та Римарь І.І., групи набрали таку кількість балів:
 
І місце - ВБА-1-20+ГЗ-1-20 (55 балів) та АІ-1-20 (55 балів)
ІІ місце - АІ-2-20 (54 бали) та АІ-3-20 (54 бали)
ІІІ місце - АІС-5-20 (37 балів)
 
Вітаємо переможців!!!
 
 
 
 
 
\
 
 
 
 
 
 
 
Go to top