Система виховної роботи у Нікопольському коледжі Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету
Наша праця - формування людини,
і це покладає на нас особливу
відповідальність, яку ні з чим не зіставити.
В.О.Сухомлинський
Виховна проблема коледжу: «Формування особистісних рис громадянина України: патріотичної свідомості, розвиненої духовності, фізичної досконалості, художньо-естетичної, трудової, екологічної культури, виховання людяності, милосердя, доброти».
Зміни в економіці, ідеології, політиці, моралі нашого суспільства потребують нових підходів до реалізації виховних завдань у навчальному закладі. Тому формування всебічно розвиненої успішної особистості стало провідною ідеєю, над якою працює педагогічний колектив. Спираючись на досягнення педагогічної науки, використовуючи методи народної педагогіки, куратори груп відшукують нові підходи у вихованні, які відповідали б потребам розвитку особистості, були б спрямовані на досягнення творчих і культурно-національних цінностей.Зміни в економіці, ідеології, політиці, моралі нашого суспільства потребують нових підходів до реалізації виховних завдань у навчальному закладі. Тому формування всебічно розвиненої успішної особистості стало провідною ідеєю, над якою працює педагогічний колектив. Спираючись на досягнення педагогічної науки, використовуючи методи народної педагогіки, куратори груп відшукують нові підходи у вихованні, які відповідали б потребам розвитку особистості, були б спрямовані на досягнення творчих і культурно-національних цінностей.
Одним із важливих завдань коледжу є виховання успішної особистості, яка володіє не тільки певною сумою знань, умінь і навичок, а й здатна активно включатись у демократичні процеси, що відбуваються у нашій країні, людина, яка уміє самостійно проектувати власне життя, визначаючи його стратегію відповідно до особистих уявлень про навколишнє середовище та способи взаємодії з ними.
Проблема управління системою виховної роботи у коледжі належить до найбільш актуальних проблем, тому що зростають вимоги до майбутніх спеціалістів. Виховна робота у Нікопольському коледжі Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету є цілісним процесом розвитку особистості, в якому реалізуються потреби студентства і держави в національно-патріотичному, інтелектуально-духовному, громадянсько-правовому, моральному, екологічному, естетичному, трудовому та фізичному вихованні майбутніх представників української еліти, забезпечується формування професійної спрямованості, поваги до вихованців, активності в саморозвитку, креативності, громадянськості, широкого культурного кругозору.
Виховну роботу в коледжі здійснює викладацький склад, куратори груп, вихователь гуртожитку, представники органів студентського самоврядування. Адміністрація коледжу та органи, що здійснюють виховну роботу, визначають її зміст, форми і методи з урахуванням Конституції України, Законів України, документів Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України і вимог Положення про Нікопольський коледж ДДАЕУ, Положення про виховну роботу та інших нормативних документів.
Головними завданнями виховної роботи у коледжі є:
Важливим завданням виховної роботи є впровадження нових підходів, виховних систем, форм і методів виховання, які б відповідали потребам розвитку творчої особистості, сприяли розкриттю її талантів, духовних, інтелектуальних та фізичних здібностей.
Принципи виховної системи коледжу:
Схема 1. Система виховної роботи.
Основні напрямами виховної діяльності є національно-патріотичне, інтелектуально-духовне, громадянсько-правове, моральне, екологічне, естетичне, трудове, фізичне виховання та утвердження здорового способу життя.Основні напрямами виховної діяльності є національно-патріотичне, інтелектуально-духовне, громадянсько-правове, моральне, екологічне, естетичне, трудове, фізичне виховання та утвердження здорового способу життя.