Menu

Нікопольський коледж

ДДАЕУ


"Так! я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!"


     24 лютого 2021 року у коледжі пройшли заходи до 150 років від дня народження Лесі Українки - української поетеси, драматурга і громадської діячки, класика української літератури. Викладачі-філологи Юдько Г.О. та Хомутенко О.П. провели виховну годину та вікторину, завідувач бібліотекою Перепадя Є.М. та бібліотекар Кузнєцова Н.Я. підготували виставку, присвячену поетесі.

 

     20 лютого в Україні щорічно відзначають День Героїв Небесної Сотні згідно з Указом Президента від 11 лютого 2015 року “Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні”. Цього дня вшановуємо пам’ять про тих громадян, завдяки яким змінено перебіг історії нашої держави. Більшість із них віддали своє життя під час подій Революції Гідності (листопад 2013 року – лютий 2014 року), інші загинули пізніше – у березні та квітні 2014 року, захищаючи ідеали демократії, обстоюючи права та свободи людини, європейське майбутнє України.

 

 

 

Звіт про проведення педагогічних читань у 2020-2021 навчальному році

 

     З метою виявлення та вивчення педагогічного досвіду, ознайомлення з ним широкого кола педагогічних працівників та сприяння науково-методичного вдосконалення професійної майстерності викладачів коледжу, залучення їх до науково-методичних розробок актуальних проблем професійної школи, з 04 до 16 січня 2021 року було проведено педагогічні читання у форматі он-лайн на платформі ZOOM відповідно до методичної теми коледжу «Управління якістю освіти з використанням високоефективних педагогічних та інформаційних технологій як фактор збереження контингенту коледжу», яка визначена на 2019-2025 н.р.
Відповідно до загальної методичної проблеми коледжу було опрацьовано теми в розрізі по цикловим комісіям:

- Комісія загальноосвітніх дисциплін:
- Білецька О.В. – Самоосвіта викладача – складова професійного зростання;
- Голубенко О.І.- Гра як дієвий засіб розумового розвитку здобувачів освіти;
- Чекмарьова М.В. - Реалізація новітніх підходів у викладанні історії України при підготовці студентів у ЗФПО;
- Юдько Г.О. - Вимоги до ведення журналу академічної групи;
- Гречух О.Р. - Планування роботи ЦК в умовах імплементації Закону України «Про фахову передвищу освіту»;
- Чава Г.Ф. - Використання проектних технологій у навчально-виховному процесі: методика, пошук, результат;
- Младьонова М.М. - Особливості формування компетентностей педагогічних кадрів через їх самоосвіту як основного механізму забезпечення підвищення професійного рівня.

- Комісія зі спеціальних та природничо-наукових дисциплін спеціальності «Агроінженерія»:
- Барбашев  В.Х. - Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для профорієнтаційної роботи в коледжі;
- Козлов С.Д. – Самоосвіта майстра виробничого навчання;
- Оришечко В.О. - Шляхи формування компетенцій в процесі практичної підготовки студентів за спеціальністю «Агроінженерія»;
- Сомкіна Н.О. - Дотримання дидактичних принципів при виконанні дипломного проекту спеціальності 208 «Агроінженерія».

- Комісія з дисциплін професійно - практичної підготовки спеціальностей «Геодезія та землеустрій» і «Водні біоресурси та аквакультура»:
- Перепадя Л.М. - Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників;
- Коновалова Г.В. - Дистанційна освіта як інноваційна технологія навчання в освітньому процесі;
- Капран Ю.А. - Використання нестандартних форм проведення занять;
- Хомутенко В.В. - Використання краєзнавчого матеріалу на заняттях історії України –дієвий засіб патріотичного виховання.

- Комісія зі спеціальних дисциплін професійно-практичної підготовки та отримання робітничих професій спеціальності «Агроінженерія»:
- Романій С.І.- Особливості організації роботи і розкриття можливостей освітньої платформи MOODLE;
- Череп О.М. - Психолого-педагогічні особливості формування навчальної та професійної мотивації на заняттях з дисципліни «Трактори та автомобілі»;
- Улицька Н.А. - Дослідження впливу вуглепластику на розвиток сучасної техніки;
- Віділ Ю.А. - Використання в навчальному процесі нових інформаційних технологій з метою впровадження особистісно-зорієнтованого навчання;
- Стрілець І.М. - Шляхи удосконалення проведення заняття. Застосування інноваційних технологій у навчально-виховному процесі.

     Педагогічні читання здійснювалася за планом, теорія поєднувалася з практичною діяльністю, реалізовувалися міжпредметні зв’язки.

 

     8 лютого 1944 року спільними зусиллями військових з`єднань і частин 3-го та 4-го Українських фронтів місто Нікополь було звільнене від німецько-фашистських окупантів.

     12 військових частин та з`єднань, що відзначились в боях за звільнення Нікопольщини були нагороджені бойовими орденами – Бойового Червоного Прапора та Суворова.

     16-ти військовим частинам та з`єднанням за особливо успішні бойові дії було присвоєне почесне найменування «Нікопольських», а 10-тьом – «Нижньодніпровських».

     За мужність і героїзм проявлені в боях за звільнення міста Нікополя та ліквідацію Нікопольського плацдарму фашистських загарбників 25-тьом солдатам,сержантам, офіцерам та генералам було присвоєне звання Героя Радянського Союзу.

     У боях за звільнення міста Нікополя загинули і померли від ран 568 бійців та командирів Червоної Армії.

     У Нікопольському небі п`ятеро радянських льотчиків здійснили повітряний таран.

     8 лютого 1944 р. наказом Верховного Головнокомандування військам 3-го та 4-го Українських фронтів, які брали участь в боях за звільнення міста Нікополя та в розгромі Нікопольського плацдарму німецько-фашистських загарбників була оголошена подяка.

 

 

     Бій на залізничній станції Крути 29 січня 1918 року, в якому українські воїни, юнаки й студенти затримали наступ більшовиків на Київ, став символом героїзму та самопожертви молоді у боротьбі за незалежність.

     Того дня Крути обороняли 520 захисників. Це, зокрема, курсанти  Київської юнацької військової школи імені Богдана Хмельницького сотника Аверкія Гончаренка та добровольці Помічного студентського куреня Січових стрільців (18-20-річні юнаки з Університету святого Володимира, Українського народного університету, Київської гімназії Кирила та Мефодія). До курсантів юнацької школи, студентів і гімназистів приєдналося ще десь 80 добровольців із підрозділів Вільного козацтва з Ніжина.

     Українцям вдалося завдати російським більшовикам значних втрат і стримати наступ до темряви. Потім більшість підрозділів організовано відступили до ешелонів і вирушили в бік Києва, руйнуючи за собою залізничні колії. Але одна студентська чота – 27 юнаків, – заблукавши у темряві, повернулася до станції Крути, яка вже була зайнята більшовиками. Вони потрапили в полон. Полонених катували, а потім стратили. Згодом частину з них поховали на Аскольдовій могилі у Києві.

     Завдяки відвазі захисників Крут українському урядові вдалося ще на якийсь час втримати контроль над Києвом. А це своєю чергою допомогло 9 лютого 1918 року підписати Брестський мирний договір між УНР та країнами Четверного союзу. Він означав визнання самостійної Української Народної Республіки суб’єктом міжнародних відносин.

 

 

 

Go to top