Звіт про проведення педагогічних читань в 2018-2019 навчальному році
З метою виявлення та вивчення педагогічного досвіду, ознайомлення з ним широкого кола педагогічних працівників та сприяння науково-методичного вдосконалення професійної майстерності викладачів коледжу, залучення їх до науково-методичних розробок актуальних проблем професійної школи, 03.-04.01.2019 р. та 11.01.2019 р. було проведено педагогічні читання у відповідності з методичною проблемою на тему «Формування ключових компетенцій студентів на основі впровадження інноваційних технологій навчання та підвищення майстерності викладачів».
Відповідно до загальної методичної проблеми коледжу було опрацьовано теми в розрізі по цикловим комісіям згідно плану:
Доповідач |
Тема доповіді |
Білецька О.В. |
Нові тенденції і явища при формуванні людини майбутнього |
Перепадя Л.М. |
Особливості проведення відкритого заняття |
Младьонова М.М. |
Розвиток пізнавального інтересу студентів на заняттях хімії |
Тодорова О.П. |
Використання сучасних технологій та гаджетів на заняттях. |
Юдько Г.О. |
Комунікативний підхід до вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» |
Барбашев В.Х. |
Формування ключових і професійних компетентностей студентів у процесі організації пошукової та дослідницької діяльності: досвід, проблеми, перспективи |
Білецький Г.В. |
Організація, проведення та методичне забезпечення лабораторних та практичних занять |
Чижов В.Р. |
Запровадження ефективних технологій формування практичних професійних умінь під час навчальних практик |
Череп О.М. |
Креативні ідеї профорієнтаційної роботи |
Юр Ю.Ф. |
Формування професійних компетенцій студентів при вивченні фахових дисциплін |
Перепадя Л.М. |
Особистість викладача (куратора) і психологічний контакт зі студентами |
Данилов Ю.І. |
Особливості використання інтернет-технологій в освітньому процесі |
Коновалова Г.В. |
Гурткова робота як одна з форм науково-дослідницької роботи студентів |
Перепадя Є.М. |
Чому варто читати книги кожен день |
Цикал М.М. |
Практична підготовка студентів як невід’ємна складова процесу підготовки висококваліфікованих фахівців |
Гречух О.Р. |
Використання тестових технологій під час навчання математики |
Сухарникова Г.О. |
Бінарне заняття – дієвий засіб формування професійної компетентності молодших спеціалістів |
Романій С.І. |
Особливості використання особистого сайту викладача |
Дрога О.Ю. |
Контроль і стимулювання навчальної діяльності студентів у підвищенні рівня якості знань |
Козлов С.Д. |
Роль та місце самостійної роботи в процесі підготовки молодших спеціалістів |
У доповідях було висвітлено забезпечення викладання предметів сучасними наочними засобами навчання (паперовими, комп’ютерними презентаціями, відео, програмними засобами), усвідомлення педагогами професійного навчання та ролі ІКТ в професійній підготовці спеціалістів технічних спеціальностей, готовності педагогів до використання ІКТ в професійній діяльності і рівня їх комп’ютерної грамотності. Також розглядалися актуальні проблеми оптимізації сучасного освітнього простору, застосування інноваційних форм і методів організації навчально-виховного процесу, шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів тощо. Доповіді представлені разом з мультимедійною презентацією.
Педагогічні читання здійснювалася за планом, теорія поєднувалася з практичною діяльністю, реалізовувалися міжпредметні зв’язки.
Також бібліотекою коледжу було організовано книжкову виставку під гаслом «Чому варто читати книги кожен день».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |